small powder bar
Quote from Reloader on December 8, 2013, 4:48 pmI was under the impression that the small powder bar can dispense 3-20 grains of powder. I can only get mine to drop a max of 13.4 grains. What am i doing wrong?
I was under the impression that the small powder bar can dispense 3-20 grains of powder. I can only get mine to drop a max of 13.4 grains. What am i doing wrong?
Quote from Reloader on December 9, 2013, 5:40 amDifferent powders will have different min/max values for each bar. What powder are you using and for what type of case? Dillon/others can better guide you knowing what type of powder you are using.
Different powders will have different min/max values for each bar. What powder are you using and for what type of case? Dillon/others can better guide you knowing what type of powder you are using.
Quote from Reloader on December 9, 2013, 4:56 pmDifferent powders have different densities. 4227 is a bulky powder. Some, such as Trailboss, are even bulkier. With Trailboss you need the large bar for charges over 5 grains.
Different powders have different densities. 4227 is a bulky powder. Some, such as Trailboss, are even bulkier. With Trailboss you need the large bar for charges over 5 grains.